kontakt:

tel.: 881-237-257
al. Jana Pawła II 19, 1. piętro
43-100 Tychy

niedziela, 16 grudnia 2012

20. Karolina Skibińska

Po długiej przerwie, nadszedł czas na kolejny wizaż!
Karolina miło mnie zaskoczyła swoją umiejętnością poruszania się przed obiektywem. Jest początkującą modelką, z wielkim zapałem i chęcią rozwoju.
Fotografowi należą się olbrzymie podziękowania szczególnie za świetne zdjęcia, ale także za ekspresową obróbkę i ich przesłanie.

Modelka: Karolina Skibińska
Fotograf: Tomasz Paszek
Makijaż: Patrycja Garbacka














Zdjęć jest dużo dużo, ale tak mi się podobają, że ograniczenie nawet do tych umieszczonych tutaj siedmiu było olbrzymim problemem. Mam nadzieje, że podzielacie moje zdanie, że efekty tej sesji są wręcz zachwycające! :)

2 komentarze:

  1. o, widzę, że prześwietliłaś mojego bloga :D fajna stylizacja i fajny makijaż, modelka baaaardzo bardzo ładna, chętnie bym ją kiedyś porwała do malowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo! A modelki nie sprzedam :)

    OdpowiedzUsuń