kontakt:

tel.: 881-237-257
al. Jana Pawła II 19, 1. piętro
43-100 Tychy

środa, 10 października 2012

18. artistic make-up

Efekty niedzielnej sesji z Ilonką i Viksonem.

Modelka: Wiktoria Vikson Kozłowska
Fotograf: Ilona Szyja
Makijaż: Patrycja Garbacka







Pomysł na makijaż pochodzi od pani fotograf. Sama  nigdy nie wymyśliłabym czegoś takiego. A na pewno z własnej nieprzymuszonej woli bym się tego nie podjęła. Ale po olbrzymiej prośbie nie mogłam odmówić i jest! Udało się. Dokonałam cudu, stworzyłam swój pierwszy artystyczny make-up. W dodatku ze sztucznymi rzęsami. Jestem z siebie zadowolona ;) I z wianka, który jest dziełem Ilony, a także pięknego uśmiechu Wiktorii również. 

1 komentarz:

  1. Patrycja, jesteś świetna! makijaż robi wrażenie. imponujące, poważnie. masz we mnie wierną fankę, z resztą nie od dziś : )
    M.

    OdpowiedzUsuń